zondag 1 november 2009

koelkasten en afdruiprekken in Mustio

Ja, ik ben alweer drie dagen thuis. Maar zweef nog ergens in het europese luchtruim.
In Amsterdam was het wel 17 graden warmer dan in Helsinki.
Ik heb de foto's en filmpjes kunnen ontfutselen aan mijn oude kodakje en ga ze nu zo snel mogelijk op het blog knallen.
Te beginnen met deze: fotootjes uit het stenen huisje van de familie S te Mustio.


sneaking the fridge, mijn geheime hobby. Ik word ervoor behandeld.



Afdruipkast! Waarom hebben wij dat niet?



Het huis is gebouwd om de kachels heen. Ze fikken goed, altijd lekker warm binnen. 's Morgens word ik wakker met een tong als een herfsblaadje.



Hebben alle finnen een sauna in de achtertuin? Weet niet, dit is die van Sami en familie.



Repeteren in de keuken. Dulcimer, harmonium en pling plong. En dan gebruikten we verder nog de dobro, Martin en kantele.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten